A tanácsadás célja az, hogy az ügyfél igények, illetve a szolgáltatás adta lehetőségek összetalálkozását támogassa úgy, hogy ezután a saját lehetőségeik ismeretében a tanácsadást kérők szabadon dönthessenek. Ezért riasztó rendszereink konfigurációját minden esetben a vevő igényeinek figyelembevételével építjük ki.
A vevők követelményei természetesen különbözőek, ebből kifolyólag különböző teljesítéseket is követelnek, ezért kollégáink nincsenek elkötelezve egyik gyártó termékei felé sem, így mindig garantálni tudják, hogy társaságunk valóban a kereskedelemben aktuálisan elérhető termékek közül választjuk ki az új ügyfeleink részére a leginkább megfelelőt.
Eddigi tevékenységünk során rengeteg olyan ajánlattal találkoztunk, mely szinte a vevő akarata ellenére lett összeállítva vagy egyáltalán nem támaszkodott a későbbi felhasználók igényeire. Ennek oka, hogy a felmérő nem vagy csak nagyon kis réteggel működött együtt, illetve nem rendelkezett a megfelelő szakmai tudással, elsőrendű termékekkel.
Tanácsadóink hosszú évek tudásával rendelkeznek, komoly felkészültségüket a folytonos és minőségi képzés biztosítja a riasztórendszerek területén. A biztonságtechnikai szakma szüntelen fejlődésének követése és az egyre nagyobb számban lévő újdonságok és technikai megoldások megismerése garantálja számukra az időszerű és naprakész tudásszint meglétét.
Megfigyelő rendszereinket minden esetben a vevő igényeihez igazítjuk. A felmérések folyamán használhatósági, kezelhetőségi, megbízhatósági, kiépíthetőségi, költséghatékonysági szempontokat is figyelembe veszünk.
A felmérés igény meghatározásból, a tisztázási folyamatból és egy cselekvési tervből áll. Ez a gyakorlatban 5 lépésben valósul meg.
IGÉNY MEGHATÁROZÁS: Adatok összegzése, a vevő igényeinek meghatározása. Fontos, a „pontos rendszer követelmény” ügyféllel való kimondatása, mert ennek a rendszernek az optimális kiépítésére keresünk megfelelő megoldást és ebben az irányban fogunk munkálkodni a felmérés során.
TISZTÁZÁS: Az követelmény felmérés során feltárt fontos információk részletesebb tisztázása. Lényegi információk megszerzésére törekvés. A tanácskérő igényeinek, érdeklődési irányának, elvárásainak megismerése.
ELEMZÉS: A reális adatokból következő eredmények, pozitívumok és az akadályozó tényezők, hátrányosságok, hiányok számbavétele. Az elemzés során szembeállítjuk az ügyfél érdeklődési irányát, elvárásait stb., a kivitelezhetőséggel.
ÖSSZEHASONLÍTÁS: a vevő az elemzés során már eljutott arra a pontra, hogy a felmérő segítségével megoldási irányokat, kiépítési lehetőségeket állítson fel, majd az összes megoldási módot részletesen vizsgálja (a lehetséges összes előnyt és hátrányt is számba véve).
MEGÁLLAPODÁS: Az összes lehetséges megoldási mód kielemzése után a vevő kiválasztja a számára legoptimálisabb rendszer kiépítési módot és ennek megvalósítására cselekvési tervet készít (esetleges megrendelés).
Gyakran ismétlődő kérdések
Ha további kérdése van...
Lakásriasztó, riasztórendszer felmérés
Ha nem tudja pontosan mit szeretne...
Lakásriasztó, riasztórendszer szerelés
Ha nem tudja pontosan mi fog történni...
Lakásriasztó szerelés O Ft-ért
Ezt ne hagyja ki!
Nézze meg!
Távfelügyeletre kötné a lakásriasztóját, mert nem akarja a szomszédokra és a járókelőkre bízni otthona sorsát? Ingyen bekötjük meglévő riasztórendszerét távfelügyeletre, hűségszerződés megkötése esetén az első öt hónapban a távfelügyeleti szolgáltatás díjmentes. A GSM átjelzőberendezést díjmentesen biztosítjuk!
- 5 hónap díjmentesen -
Karbantartásra szorul lakásriasztója?
Központ akku + sziréna akku csere.
Teljes rendszerátvizsgálás, kód beállítás.
Távfelügyeleti és érzékelő teszt.
Országosan!